China's Best Creative Company For Silicone Ice Ball

Cumu e grande cumpagnie di marca sceglienu fornitori di silicone chinesi di alta qualità?

Comu tutti sapemu, e grande marche anu una forte forza ecunomica, forza di marca è influenza forte.L'immagine di sè bona o cattiva determina direttamente u rendiment di vendita.Allora, quandu sceglienu i fornitori cinesi, seranu assai esigenti è cunduceranu una investigazione completa nantu à una cumpagnia.

 

A nostra cumpagnia coopera cù alcune famose marche americane.In una chat, u capu di compra hà dettu assai nantu à cumu selezziunà i fornitori chinesi di alta qualità.Deve risponde à i seguenti requisiti:

 

1. Forte capacità d'innuvazione di produttu:

Comu tutti sapemu, assai cuncurrenti vendenu i stessi prudutti.A cumpetizione hè cusì feroce chì tutti i fornituri anu da cumpete cù i prezzi bassi, ma questu ùn hè micca bonu per elli è reduce assai i prufitti di i prudutti.Dunque, i novi prudutti sò sempre a chjave per a competitività di l'impresa.

L'unicu modu hè:

1) Truvate una cumpagnia cù un forte sviluppu di produttu è lasciate chì vi portanu più prudutti novi

2) Truvate una sucità putente chì pò apre novi muffa.Sempre chì furnisce i disegni di cuncepimentu, cunvertiranu i disegni in prudutti veri.

 

2. Prezzu raghjone:

Sè vo site una fabbrica, hè megliu furnisce u prezzu di fabbrica.Per i cumpratori, u prezzu hè senza dubbitu u prublema più sensibile, perchè hè direttamente ligatu à l'interessi di i dui partiti.Quandu parechji vinditori vi danu citazioni, se u prezzu hè troppu altu, pudete esse incapace di supportà;Se u prezzu hè troppu bassu, pudete risicà a qualità di u produttu.Calchì volta certi fornituri sceglie materie prime prezzu bassu à scuntrà u prezzu bassu, chì hè assai cumuna in Cina.

U mo suggerimentu hè di sceglie un prezzu moderatu, almenu pò assicurà a qualità di i prudutti è un certu marghjenu di prufittu.

 

3. Assicuranza di bona qualità:

A qualità di u produttu hè a vita di l'impresa.Un pruduttu senza assicuranza di qualità ùn pò andà luntanu.

I prudutti di bassa qualità portanu solu più cumenti negativi da i cunsumatori, chì affettanu seriamente l'imaghjini di l'impresa.

Allora, quandu investigate un fornitore, avete bisognu di dumandà à furnisce i seguenti dati:

1) Certificazione di u produttu

2) Certificazione di a cumpagnia

3) Valutazione di u cunsumadore

4) Campione attuale

 

4. Data di consegna stabile:

Per i grandi cumpagnie di marca, i so ordini seranu grande, è u trasportu marittimu hè senza dubbitu a megliu scelta per riduce u trasportu.Tuttavia, i cuntenituri è i carichi sò limitati in u tempu, chì esigenu à i fornitori di purtà a merchenzie à u magazzinu o u molu designatu da i clienti in u tempu specificatu, è dopu compie u sdoganamentu è altre prucedure.Se u fornitore ùn riesce à furnisce a merce à i lochi sopra in u tempu specificatu, u cliente soffrerà perdite più grande.

U mo suggerimentu hè: se pensate veramente chì stu fornitore risponde à i vostri bisogni, pudete fà un ordine di prova, cum'è 5000/10000 pezzi, per verificà a data di consegna di u fornitore.

 

5. Prufessiunalità di u persunale di vendita:

Questu hè cruciale.U venditore hè u cuntattu direttu di u cumpratore.Se u venditore hè abbastanza prufessiunale, pò risolve quasi tutti i prublemi per voi.Tuttu ciò chì duvete fà hè riceve a merchenzie.

1) Quandu u cliente hè interessatu à u pruduttu, ùn avete micca affruntà à prumove.Ciò chì duvete fà hè di capiscenu i bisogni veri di u cliente, è dopu serve u dirittu di u cliente;

2) Quandu u cliente ùn sapi micca quale pruduttu di sceglie, investigherà a situazione di u mercatu per voi è ricumanderà prudutti adattati per u vostru mercatu;

3) Quandu u cliente ùn sapi micca chì tipu di imballaggio, vi ricumanderà i metudi di imballaggio cumuni, è indicà i vantaghji è i svantaghji di ogni metudu di imballaggio;

4) Quandu i clienti scontranu difficultà in vendita è vi spiegà i prublemi, avete bisognu di sapè tuttu è truvà a megliu suluzione.

 
6. Metudu di pagamentu flexible:

Ci sò parechji metudi di pagamentu, cum'è:

1) ordini Alibaba Sinosure;

2) PayPal

3) Western Union

4) T/T

5) L/C

 

Avemu bisognu à esse flessibili secondu i bisogni di i clienti, è ùn mai stà à a listessa strada.

 
Sè vo site una grande marca, mi ricunnosce ?

Grazie per vede.


Tempu di Postu: 21-Nov-2022