China's Best Creative Company For Silicone Ice Ball

Cumu hè fattu Bing dwen dwen?

Degna di u nome di Bing dwen dwen, a mascotte di i Ghjochi Olimpichi Invernali di Pechino.Micca solu a vendita in linea di a seconda luce, ma ancu i buttreghi offline sò allineati in una longa fila, Cumu hè fattu Bing dwen dwen?

 

imagine 001

 

01. Cumu hè fattu Bing dwen dwen ?

U populari Bing dwen dwen hè custituitu da duie parte: cunchiglia di silicone è panda di peluche.A parte più difficiule hè a cunchiglia di gel di silice.Sapete u prucessu di pruduzzione di a cunchiglia di gel di silice? Bing dwen dwen hà una alta trasparenza nantu à a cunchiglia di silicone, è stu materiale hà un bonu manicu è pò ghjunghje à u livellu di l'alimentariu di prutezzione ambientale.U prucessu di pruduzzione generale di a cunchiglia di gel di silice hè: mudellu 3D → trasfurmazioni di muffa → mischju di gomma → stampatura → stampa di trasferimentu di calore.

 

imagine 003

 

Zhongsheng Wacker Silicones Corp, Bing dwen dwen, Dongguan, Guangdong, hè unu di i fabricatori di shell di silicone "ice pier".U primu esame mock di u Bing dwen dwen hè Bing dwen dwen, è a dimensione di a cunchiglia hè più grande di quella di l'altri prudutti chjuchi.Puderà pruduce decine di prudutti, è un set di fusti di "pieru di ghiaccio" pò pruduce solu dui cunchi di silicone à u tempu.

02. Una grande onda di Bing dwen dwen hè ghjunta !

Bing dwen dwen hè cumplettamente oltre l'aspettattivi di i pruduttori.Bing dwen dwen Bing dwen dwen, Jinjiang's Hengsheng Toy Co., Ltd., Beijing Yuen Long, ATL, Beijing, Nantong, è Phoenix Phoenix craft toys Manufacturing Co., Ltd. sò trè fabricatori. Bing dwen dwen Bing dwen dwen, a chjave U puntu hè di assicurà a fornitura di shell di gel di silice.I pruduttori di cunchiglia di silicone sò ancu pianificati per aumentà i muffa è espansione a capacità di produzzione.

 

imagine 005

 

Hè infurmatu chì u gel di silice Dongguan Zhongsheng, chì furnisce una cunchiglia di gel di silice per Jinjiang Hengsheng, era inizialmente equipatu di solu dui set di stampi, è pò pruduce solu 800-1000 conchiglie di gel di silice per ghjornu.Dopu avè ricevutu Bing dwen dwen, i travagliadori di a fabbrica tornanu à u postu per preparà a produzzione.Aspittemu à stabilisce decine di novi muffa, aumentà a pruduzzione di ogni ghjornu di a cunchiglia di u "pieru di ghiaccio" à 10 mila o ancu più altu, è cunzidira l'adopru di novi prucessi, cum'è l'apertura di fustelle di liquidu.Stu tipu di pruduzzione di muffa à grande scala generalmente dura da 15 à 20 ghjorni, è a fabbrica conduce una discussione tecnica, sperendu di riduce u tempu di produzzione di muffa à 8 à 10 ghjorni. u focu di materia prima di silicone, u prezzu attuale di i materiali hà risuscitatu prima di u Festival di Primavera, u piattu di siliciu organicu di a borsa si apre per scuntrà u "iniziu" dopu à un longu ghjornu di soaring.

Cridite in a vitezza di a fabricazione cinese, Bing dwen dwen vi aspetta.


Tempu di post: 12-May-2022