China's Best Creative Company For Silicone Ice Ball

Novu Silicone 4-Cavità Bulldog Ice Tray Avà dispunibule

Una nova aghjunta à u mercatu di ghjacciu di silicone hè ghjunta cù a liberazione di u ghjacciu bulldog à 4 cavità.A tavula hè fatta di silicone di qualità alimentaria di alta qualità è hè pensata per creà quattru cubi di ghiaccio dettagliati in forma di bulldog.

U disignu unicu di a tavula permette una liberazione faciule di i cubetti di ghiaccio, facendu un aghjuntu còmode è senza fastidiu à qualsiasi cucina.U materiale di silicone assicura ancu chì a tavola hè flexible è durable, facendu faciule di pulisce è di longa durata.

U ghjacciu di bulldog hè perfettu per l'amatori di i cani è per tutti quelli chì cercanu di aghjunghje un toccu di divertimentu è creatività à e so bevande.A forma di bulldog detallata di i cubi di ghiaccio hè sicuru d'impressionà l'invitati è aghjunghje un elementu ghjucatu à ogni bevanda.

In più di creà cubetti di ghiaccio, a tavula pò ancu esse usata per creà dolci in forma di bulldog di chocolate o ancu com'è un muffa per altre creazioni.

A tavola hè attualmente dispunibule per compra in linea è in magazzini selezziunati.U so prezzu accessibile è u disignu unicu facenu un must-have per tutti quelli chì cercanu di aghjunghje un articulu divertente è praticu à a so cullezzione di cucina.

In generale, a nova tavola di ghiaccio in silicone à 4 cavità di bulldog hè un aghjuntu divertente è creativo à u mercatu di i vassoi di ghiaccio in silicone chì hè sicuru d'impressionà è di piacè à tutti quelli chì amanu i cani o i gadgets di cucina unichi.

02
04

Tempu di post: May-12-2023