China's Best Creative Company For Silicone Ice Ball

A nova bola di ghiaccio di diamante in silicone à 6 cavità

I prudutti di a casa di gel di silice sò assai populari in tuttu u mondu in l'ultimi anni.Cù l'avvicinamentu di l'estiu, ci sarà una grande dumanda di ghjacciu di gel di silice è boli di ghiaccio.Per i cunsumatori stranieri, in particulare in i paesi europei è americani, hè u megliu pruduttu per allevà u calore di l'estiu.Spessu l'utilizanu per fà u ghjacciu è poi l'aghjunghjenu à e so bevande, chì hè una cosa assai cumuna per elli.

Comu tutti sapemu, Google hè u più grande mutore di ricerca in u mondu.Migliaia di persone cercanu ogni tipu d'infurmazioni chì volenu attraversu ogni ghjornu, cusì Google hè a megliu basa di big data.Sicondu l'analisi di ricerca di Google, u voluminu di ricerca di ghiacciati di gel di silice hà assai aumentatu da l'aprili di questu annu, cù l'AU chì piglia u primu postu è USA piglia u quartu postu.

 

nutizie 1

 

Cum'è una fabbrica mundiale, a Cina hà esportatu ogni tipu di prudutti in u mondu dapoi l'anni 1980, in particulare i prudutti di gel di silice.Parechje cumpagnie o fabbriche di gel di silice pruducianu tavulini di ghiaccio di gel di silice, ma assai di elli sò i stessi prudutti, chì senza dubbitu porta à una crescita di a cumpetizione.

Cum'è u dicenu, nunda hè perfettu.Cusì hè i casci di ghiaccio in gel di silice.Per l'hockey di ghiaccio di diamante, parechji paesi a vendenu, pigliendu i Stati Uniti per esempiu (Amazon).Ciò chì vede avà hè a bola di ghiaccio di diamante più cunvinziunali, chì hè principarmenti nera (corpu neru è tappa nera).Ancu s'ellu hè assai populari, hà ancu i so svantaghji:
1. Hè bisognu di un funnel supplementu per aghjunghje l'acqua
2. A so tappa hè nera, cusì hè difficiule per i cunsumatori per vede a pusizione di l'acqua in u prucessu di aghjunghje l'acqua.

 

nutizie 2

 

U più grande mercatu di clienti di a nostra cumpagnia hè i Stati Uniti.Avemu a nostra propria squadra di R & D di produttu.Ricertamenti, a nostra cumpagnia hà sviluppatu una nova bola di ghiaccio di diamante di 6 buchi.Hà e seguenti caratteristiche:
1.U cima di u pruduttu hè furnitu cù una forma di funnel.I cunsumatori ponu facilmente aghjunghje l'acqua da quì.
2. Copertura bianca.In u prucessu di aghjunghje l'acqua, i cunsumatori ponu vede facilmente u locu di l'acqua, è ponu decide di cuntinuà à aghjunghje l'acqua.
3. Ben sigillatu senza perdite d'acqua.A struttura di sigillatura ben cuncepita pò impedisce l'overflow di l'acqua.

 

nutizie 3

 

Eccu i so dati detallati:
1. Size: 18 * 13 * 5cm
2. Pesu: 142 g / pezzu
3. Culore: verde, rosa, neru, grisgiu (u culore pò esse persunalizatu)

Attualmente, certi clienti anu acquistatu campioni, anu una bona valutazione di questu, è certi clienti anu compru un gran numaru.Credu chì stu pruduttu diventerà un pruduttu caldu.


Tempu di post: May-12-2022