China's Best Creative Company For Silicone Ice Ball

Chì sò e caratteristiche è i vantaghji di i prudutti di silicone?

 

"Ci hè più è più appiicazioni di i prudutti di silicone, è parechji amichi spessu l'utilizanu, ma ùn anu micca sapè assai di l'altri infurmazioni nantu à u pruduttu stessu. Chì hè a silicone in u sensu tradiziunale?"?Chì sò i vantaghji?

 

U gel di silice hè un tipu di gomma chì hà una grande capacità di adsorption per l'acqua, una temperatura di regenerazione più bassa è un prezzu più bassu.A bona prestazione di silicone hè spessu fatta in strisce di silicone resistenti à alta temperatura, prudutti di silicone plate.Parechji prudutti nantu à u mercatu utilizanu gomma di silicone, cum'è parechji casi di telefuninu di cartone, filler di pettu per l'amatori di bellezza, è paralumi fatti di silicone.Parechji prudutti sò inseparabili da i materiali di silicone.Chì sò e caratteristiche è i vantaghji di i prudutti di silicone?

Caratteristiche è vantaghji di i prudutti di silicone

 

1. Resistenza à alta temperatura:Adatta à a temperatura chì varieghja da - 40 à 230 gradi Celsius, è pò esse usatu in i forni di micru è i forni.I tazzi, i piatti è i lunch boxes chì ponu esse posti in i forni di micru sò fatti di silicone.

 

2. Facile à pulisce:I prudutti di silicone pruduciuti da u silicone ponu esse lavati cù acqua pulita dopu l'usu, è ponu ancu esse puliti in una lavastoviglie.

 

3. Longa vita di serviziu:I pruprietà chimichi di u materiale di silicone sò assai stabili, è i prudutti fatti da ellu anu una vita di serviziu più longa chì l'altri materiali

 

4. Soft è cunfortu:Grazie à a dolcezza di i materiali di silicone, i prudutti di muffa di torta anu un toccu còmode, una grande flessibilità è ùn si deformanu micca.

 

5. Varietà di culori:Pudete mischjà diversi belli culori secondu i bisogni di u cliente.Personalizà stili persunalizati,

 

6. Ecologicu è micca tossicu:Nisuna sustanzia tossica è dannosa hè prodotta da l'arrivu di materie prime à a spedizione di prudutti finiti

 

7. Prestazione d'insulazione elettrica:A gomma di silicone hà una alta resistività, è u so valore di resistenza pò ancu esse stabile in una larga gamma di temperatura è freccia.À u listessu tempu, u gel di silice hà una bona resistenza à a scarica di corona d'alta tensione è a scarica d'arcu, cum'è insulators d'alta tensione, tappi d'alta tensione di TV, cumpunenti elettrici, etc.

 

8. Resistenza a temperatura bassa:U limitu minimu di temperatura d'usu per a gomma ordinaria hè - 20 gradi à - 30 gradi, mentri a gomma di silicone hà sempre una bona elasticità à - 60 gradi à - 70 gradi.Alcune formulazioni speciali di gomma di silicone ponu ancu resiste à temperature estremamente basse, cum'è anelli di sigillatura à bassa temperatura.

 

9. Conduttività:Quandu i fillers conductivi (cum'è u neru di carbone) sò aghjuntu, a gomma di silicone hà una bona conductività elettrica, cum'è punti di cuntattu cunduttivi per tastiere, cumpunenti di riscaldamentu elettricu, cumpunenti antistatici, scudi per cavi d'alta tensione, filmi conduttivi per fisioterapia medica, etc. .

 

10. Resistenza à u clima:A gomma ordinaria si degrada rapidamente sottu l'azzione di l'ozonu generatu da a scarica di corona, mentri a gomma di silicone ùn hè micca affettata da l'ozonu.Inoltre, e so proprietà fisiche anu solu cambiamenti ligeri sottu UV longu è altre cundizioni climatichi, cum'è i materiali di sigillatura esterni.

 

11. Conduttività termica:Quandu si aghjunghjenu alcuni filler cunduttivi termichi, a gomma di silicone hà una bona conduttività termale, cum'è alette di dissipazione di calore, cuscinetti di sigillatura termica, fotocopiatrici, rulli di trasferimentu di calore per fax, etc.

 

12. Resistenza à a radiazione:A gomma di silicone chì cuntene fenile hà assai migliuratu a resistenza à a radiazione, cum'è cavi insulati elettricamente, connettori per centrali nucleari, etc.

 

E macchine di silicone liquidu sò largamente usate in i campi di i prudutti di silicone liquidu, cum'è a medicina, l'alimentariu, i prudutti per i zitelli, i prudutti di immersione, l'accessori d'insulazione elettrica è l'accessori di cable.Inoltre, cù una forte forza tecnica, Deutsche Standard Machinery pò cuncepisce l'attrezzatura di stampaggio a iniezione necessaria per e macchine di silicone liquidu secondu i bisogni di i clienti, è furnisce un set cumpletu di suluzioni di macchine di silicone liquidu: macchine di alimentazione, macchine di stampaggio, sistemi di mistura, pompe di pasta di culore. , stampi di silicone, è cusì.

a9ce151721d045aa911665022c41869b

I clienti sò assai soddisfatti di a nostra qualità è aspettanu più cooperazione cun noi in u futuru.

Sè ancu vulete truvà un fornitore affidabile, ùn esitate micca à cuntattateci.

sales4@shysilicone.com

WhatsApp: +86 17795500439


Tempu di post: 25-mar-2023