China's Best Creative Company For Silicone Ice Ball

Perchè a grande cumpagnia russa vene à noi per risolve i so prublemi?

Ricertamenti, un cliente russu hà persunalizatu 24000 setti di platti di cena di silicone è cucchiai, (cumprese scatuli di culore), un totale di 8 colors.3000 set per culori.

U cliente hà dettu ch'ella avia dumandatu mostri è imballaggi da parechje cumpagnie prima, ma ùn pudia esse satisfied.Finally, u cliente ci hà trovu.

1. I clienti dicenu chì l'altri cumpagnie di cummerciale straneru è alcune fabbriche ùn ponu micca fà chì i platti di cena di silicone rispondenu à i normi di l'UE, facenu incapaci di vende in Europa.

Aghju dettu chì spessu spedimu in l'Europa, u standard di l'UE richiede un materiale di silicone speciale, è deve esse cottu in u fornu per 3 ore, è dopu passà a prova di l'UE.

第一组(1)(1)

2. U cliente hà dettu chì l'altri cumpagnie necessitanu un MOQ di 3500 per i culori persunalizati, ma ponu accettà solu un MOQ di circa 2000.

    Aghju dettu chì avemu persunalizatu parechji culori di cucchiara di silicone per parechji clienti prima, pudete cumprà ogni quantità.

第二组(1)

3. U cliente hà dettu chì vulemu marcà u culore di ogni pruduttu nantu à a casella di culore, per chì i cunsumatori ponu sapè chjaramente u culore di u piattu in a casella quandu vedenu a casella.È hè imballatu cù a macchina di sacchetti OPP, chì pare bè.

    Aghju dettu chì puderia usà una penna rossa per marcà u culore di u piattu di cena ticking it.Avemu dinò macchine di imballaggio di sacchetti opp specializate.

第三组(1)
第三组 (2)(1)

4. I clienti dicenu chì i cunsumatori spessu aprenu a scatula per arrubà a cucchiara di silicone dopu avè acquistatu u pruduttu è poi tornanu, chì li porta assai perdite.Si dumandava se un saccu puderia esse usatu per chjude a scatula di culore per chì i cunsumatori ùn puderanu micca arrubà piatti o cucchiai.

Aghju dettu chì pudemu furnisce film POF per imballà a scatula di culore, è dopu aduprà una macchina di taglio speciale per sguassà a parte eccessiva, è dopu aduprà una macchina speciale per sminuisce u saccu.Per mezu di i metudi di sopra, ùn pudemu micca solu sigillà cumplettamente a casella di culore, ma ancu a film POF pari liscia è ùn affetterà micca a bellezza di a casella di culore.

第四组(1)
第四组 (2)(1)
第四组 (1)(1)
微信截图_20220809210203(1)

Attraversu a prova di mostra preliminare, u cliente hè assai cuntentu.Allora scegliteci trà parechji fornitori.U cliente hà prumessu d'avè più ordini per noi in u futuru.Se scontru difficultà cù i prudutti, l'imballaggio, u trasportu, etc., fatemi sapè è pruveremu u nostru megliu per risolve u prublema per voi.

WhatsApp: + 86 18520883539

email:sales4@shysilicone.com 


Tempu di Postu: Aug-09-2022